Voorbereiding - Reisverslag uit Molenhoek, Nederland van Antoinette Groot - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Molenhoek, Nederland van Antoinette Groot - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Antoinette de Groot

Blijf op de hoogte en volg Antoinette

27 April 2016 | Nederland, Molenhoek

Nog een paar dagen en dan vertrek ik weer naar Lombok. En Maartje gaat de eerste 2 1/2 week mee.....De voorbereidingen zijn in volle gangen. In Lombok word ik weer verwacht. Ik heb regelmatig contact via de app of mail. In Nederland zijn er weer subsidiegevers en sponsoren die het mogelijk maken om via Stichting VLOK, de economische zelfredzaamheid van de bewoners van het dorp Ijobalit In het Oosten) en Orong, Kekeran en Teloke (west Lombok) te stimuleren. Ijobalit is het dorp waar ik naar toe ga in het Oosten van Lombok. Ik ga het naaiatelier verder uitbreiden, weer engelse en computerlessen opstarten, oogmetingen laten doen, hopelijke 2 woonhuisjes bouwen, onderzoeken of we iets met toerisme kunnen doen, vuilverwerking. Maar het allerbelangrijkste: duimen dat het geld voor de bouw van de gezondheidspost op tijd binnen is. Wilde Ganzen gaat het bedrag nog aanvullen en die aanvraag loopt. 2 weken geleden heb ik aangegeven dat we waarschijnlijk wel kunnen starten en ik heb de bevolking gevraagd de grond bouw klaar te maken. De volgende dag ontving ik al foto`s.... Als je ons volgt vinden we het heel leuk om af en toe een berichtje te ontvangen op deze pagina..